نوشته شده توسط : مدیر

لطفا برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید.

javahermarket

javahermarket



:: برچسب‌ها: نمونه سوال ,
:: بازدید از این مطلب : 1625
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

لطفا برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

javahermarket

javahermarket



:: برچسب‌ها: نمونه سوال ,
:: بازدید از این مطلب : 1547
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

4c   بازاریابی

 

 



1
- شرايط محيطي (Climate):
- تغييرات سياسي، اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي
- روند گذشته و آينده بازار
- فرصت‌ها و تهديد‌ها
2- رقبا (
Competitor):
- تعداد رقبا
- موضع و جايگاه
- آميخته بازاريابي
- مزيت‌هاي رقابتي
- استراتژي‌ها و اهداف
3- مصرف‌كننده (
Customer):
- خصوصيات و ترجيحات مصرف‌كنندگان
- دلايل، مقدار، زمان و مكان خريد
- اندازه و رشد بازار
- ميزان وفاداري و رضايت
4- شركت (
company):
محصول (
Product)
- ويژگي‌هاي محصول
- فرصت بهبود و نوآوري در محصول
- بسته‌بندي فعل و مطلوب
- كيفيت و كاركرد محصول
ترفيع (
Promotion):
- اثربخشي برنامه‌هاي ترفيع گذشته
- هزينه و اثربخشي رسانه‌ها
- مناسب‌ترين روش ترفيع
- توسعه آميخته ارتباطات
توزيع (
Place):
- روش‌هاي مناسب توزيع
- موقعيت مناسب كارخانه، انبارها
- دسترسي به محصول
- تجزيه و تحليل فروش
قيمت (
Price):
- اثربخشي قيمت‌گذاري
- وضعيت رقابت قيمت
- قيمت محصول جديد
- ميزان تأثيرگذاري قيمت بر تصميم خريد.

javahermarket

javahermarket



:: برچسب‌ها: جملات مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8647
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مدیریت کیفیت جامع یک نوع دیدگاه مدیریتی است که در دهه ۱۹۵۰ شکل گرفته و به تدریج توسعه یافته تا اینکه در اوایل دهه ۱۹۸۰ بصورت عمومی درآمد کیفیت جامع شرح فرهنگ، نگرش و نوع سازماندهی شرکتی است که تلاش می کند تا با ارائه کالا و خدمات، نیازهای مخاطبان را برطرف سازد برای اجرای موفق مدیریت کیفیت جامع سازمان باید براین اصول هشت گانه سرمایه گذاری کند.

کل مقاله در ادامه مطلب :

javahermarket

javahermarket



:: برچسب‌ها: مقالات مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 4159
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دلايل عدم موفقيت اجراي استانداردISO9000 دربرخي شركتها

اخذ گواهينامه‌ استقرار نظام‌ تضمين‌ كيفيت‌ هميشه‌ به‌ تحقق‌ اهداف‌ شركتها منجر نخواهد شد.

يكي‌ از مهمترين‌ مشكلاتي‌ كه‌ سبب‌ كارا نبودن‌ استاندارد ISO9000 مي‌شود، تعريف‌ حدود پذيرش‌ آن‌ است.

شركتهايي‌ هستند كه‌ از نظر تجهيزات‌ وضعيت‌ خوبي‌ دارند ولي‌ در اجراي‌ اين‌ استاندارد موفق‌ نيستند.

مقدمه:

در سالهاي‌ اخير تعداد شركتهايي‌ كه‌ موفق‌ به‌ دريافت‌ گواهي‌نامه‌ ISO9000 شده‌اند افزايش‌ قابل‌ توجهي‌

داشته‌ و هرروز به‌ تعداد شركتهاي‌ داراي‌ اين‌ گواهي‌نامه‌ اضافه‌ مي‌شود. خوشبختانه‌ حمايتهاي‌ دولت‌ انگيزه‌ خوبي‌ براي‌ پياده‌سازي‌ اين‌ استاندارد در سطح‌ موسسه‌ها به‌وجود آورده‌ كه‌ مي‌توان‌ به‌ تسهيلات‌ جهت‌ صادرات‌ اينگونه‌ محصولات‌ و هم‌چنين‌ اينكه‌ احتمالاً‌ در سال‌ جاري‌ تنها شركتهايي‌ مجاز به‌ شركت‌ درنمايشگاه‌ بين‌المللي‌ تهران‌ هستند كه‌ داراي‌ استاندارد ملي‌ و يا ISO9000 باشند اشاره‌ كرد.

هرچند كه‌ استاندارد ISO9000 بسيار كلي‌ و عام‌ بوده‌ و كمترين‌ نيازهاي‌ يك‌ سيستم‌ تضمين‌ كيفيت‌ را در نظر مي‌گيرد و نسبت‌ به‌ ساير استانداردهاي‌ تضمين‌ كيفيت‌ مانندEAQA و يا VDA ويا QS9000 كه‌ تخصصي‌تر هستند در سطح‌ پايين‌تري‌ قرار مي‌گيرد ولي‌ به‌جهت‌ جهاني‌بودن‌اخذ اين‌گواهينامه‌به‌وسيله‌ شركتهاي‌ داخلي‌گام‌بزرگي‌به‌پيش‌محسوب‌ مي‌شود.

‌در اين‌ مقاله‌ به‌ بررسي‌ اثرات‌ اجراي‌ اين‌ نظام‌ بر روي‌ 35 شركت‌ توليدي‌ داراي‌ اين‌ گواهينامه‌ و بعضي‌ از دلايل‌ موفق‌ نبودن‌ اجراي‌ آن‌ در بعضي‌ از واحدها مي‌پردازم.

بقیه مقاله در ادامه مطلب

javahermarket

javahermarket



:: برچسب‌ها: مقالات مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1783
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

1-از تئوریهای روابط کار تئوری وحدت گرا (همزیستی) و تعارض طبقاتی (رادیکال) را مقایسه کنید.

2- از روشهای ارزشیابی مشاغل روش امتیازی و روش مقایسه عوامل را توضیح دهید.

3- با توجه به تعهد وعملکرد افراد متعهد و کناره گیر چه رفتارهایی از خود بروز می دهند ؟

4- رفتارهای ضد بهره ور یعنی چه ؟ انواع آن را طبقه بندی وتشریح کنید.

5- برای حل وفصل اختلافهای ناشی از کار در ایران چه مراحلی تعیین شده است فرایند رسیدگی به اختلافات را در هر مرحله توضیح دهید.

6- هدف از تشکیل سازمان کارگری را توضیح داده و انواع سازمانهای کارگری را با مثال تشریح کنید .

7- واژه های زیر را تعریف کنید:

آموزش                 اعتصاب                 تعطیل کارگاه                    مشارکت کارکنان

8- ارائه و فعالیت کلاسی 3 نمره می باشد/

دکتر فیضی: نیمسال اول   92-91

javahermarket

javahermarket



:: برچسب‌ها: نمونه سوال ,
:: بازدید از این مطلب : 2024
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()